
Webinar dla przyszłych PZZJ
Zachęcamy do udziału w webinarze pt. „Spotkanie konsultacyjne dla podmiotów zainteresowanych złożeniem wniosku o wpis na listę Podmiotów Zewnętrznego Zapewniania Jakości (PZZJ).”
Zachęcamy do udziału w webinarze pt. „Spotkanie konsultacyjne dla podmiotów zainteresowanych złożeniem wniosku o wpis na listę Podmiotów Zewnętrznego Zapewniania Jakości (PZZJ).”
Co roku Ministerstwo Edukacji Narodowej opracowuje „Prognozę zapotrzebowania na pracowników w zawodach szkolnictwa branżowego” w oparciu o nasze badania, starając się odpowiedzieć na pytania o to, jakie zawody szkolnictwa branżowego będą najbardziej cenione w nadchodzących latach. W raporcie pokazujemy kulisy tworzenia Prognozy.
Z tym stereotypem rozprawiamy się w jednej z naszych najnowszych publikacji: Miasta, w którym się uczę.
29 stycznia 2025 r. w siedzibie Dolnośląskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu odbyła się konferencja pn. Ścieżki rozwoju osobistego i społecznego w szkole/placówce wspierającej uzdolnienia.
Konferencja o kwalifikacjach i umiejętnościach Polaków łącząca różne perspektywy: edukacji, pracy i cyfryzacji już 19 marca!
Minister Edukacji ogłosił, już po raz siódmy, prognozę zapotrzebowania na pracowników w zawodach szkolnictwa branżowego na krajowym i wojewódzkim rynku pracy. Prognoza pokazuje, w jakich kierunkach powinna rozwijać się oferta szkolnictwa branżowego i – przez to – ma stymulować oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe.
Zapraszamy do udziału w cyklu warsztatów, w czasie których można będzie lepiej poznać różne aplikacje przydatne do prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego. Warsztaty będą prowadzone przez ekspertów Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego w formule on-line.
Specjaliści w jakich dziedzinach będą najbardziej poszukiwani w 2024 r.?
Jaki był rok 2024 w ZSK? Intensywny, merytoryczny i pełen energii!
Jak poprawić swoją koncentrację i kreatywność? Może warto sięgnąć po długopis zamiast klawiatury?
© 2025 Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy
Projekt realizowany przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy z dofinansowaniem z Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego (FERS).