Analiza rozwiązań stosowanych w Irlandii i na Malcie w obszarze potwierdzania kompetencji na poziomie 1 i 2 Europejskiej Ramy Kwalifikacji

W raporcie Analiza rozwiązań stosowanych w Irlandii i na Malcie w obszarze potwierdzania kompetencji na poziomie 1 i 2 Europejskiej Ramy Kwalifikacji Ewa Domagała-Zyśk analizuje zarówno nowe tendencje uczenia się przez całe życie, także w kontekście grup osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, jak i doświadczenia certyfikowania i potwierdzania kwalifikacji na poziomach 1 i 2 w Irlandii i na Malcie.

W Europejskiej Ramie Kwalifikacji (ERK) są to poziomy najniższe, obejmujące wykonywanie w sposób wystandaryzowany prostych czynności pod nadzorem. Sformułowane w raporcie wnioski, wyciągnięte także na podstawie analizy doświadczeń uczenia się formalnego, nieformalnego i pozaformalnego w Polsce, wskazują na konieczność zwiększenia liczby certyfikowanych programów uczenia się na poziomie 1 i 2 ERK.

Pobierz publikację w języku polskim (PDF, 1,5 MB)

Analiza rozwiązań stosowanych w Irlandii i na Malcie w obszarze potwierdzania kompetencji na poziomie 1 i 2 Europejskiej Ramy Kwalifikacji

LANGUAGE OF PUBLICATION
Polski
DATE OF PUBLICATION
2024
AUTHOR / AUTHORS OF THE PUBLICATION
Domagała-Zyśk Ewa