W Europejskiej Ramie Kwalifikacji (ERK) są to poziomy najniższe, obejmujące wykonywanie w sposób wystandaryzowany prostych czynności pod nadzorem. Sformułowane w raporcie wnioski, wyciągnięte także na podstawie analizy doświadczeń uczenia się formalnego, nieformalnego i pozaformalnego w Polsce, wskazują na konieczność zwiększenia liczby certyfikowanych programów uczenia się na poziomie 1 i 2 ERK.
Analiza rozwiązań stosowanych w Irlandii i na Malcie w obszarze potwierdzania kompetencji na poziomie 1 i 2 Europejskiej Ramy Kwalifikacji
W raporcie Analiza rozwiązań stosowanych w Irlandii i na Malcie w obszarze potwierdzania
kompetencji na poziomie 1 i 2 Europejskiej Ramy Kwalifikacji Ewa Domagała-Zyśk analizuje zarówno
nowe tendencje uczenia się przez całe życie, także w kontekście grup osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, jak i doświadczenia certyfikowania i potwierdzania kwalifikacji na poziomach 1 i 2 w Irlandii i na Malcie.
Analiza rozwiązań stosowanych w Irlandii i na Malcie w obszarze potwierdzania kompetencji na poziomie 1 i 2 Europejskiej Ramy Kwalifikacji
JĘZYK PUBLIKACJI
Polski
DATA PUBLIKACJI
2024
AUTOR/AUTORZY PUBLIKACJI
Domagała-Zyśk Ewa