lipiec 2021
Szczegóły spotkania:
Warsztat dedykowany jest dla pracowników Biur Karier zajmujących się współpracą z pracodawcami i wsparciem zawodowym studentów oraz zainteresowanych proponowaną tematyką. Podczas warsztatu zostanie przedstawiona idea uczenia się przez całe życie (Lifelong Learning)
Szczegóły spotkania:
Warsztat dedykowany jest dla pracowników Biur Karier zajmujących się współpracą z pracodawcami i wsparciem zawodowym studentów oraz zainteresowanych proponowaną tematyką.
Podczas warsztatu zostanie przedstawiona idea uczenia się przez całe życie (Lifelong Learning) oraz rozwiązania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK)
i Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (ZRK) w kontekście możliwości przeprowadzania działań aktywizacyjnych na rynku pracy. Funkcjonalności ZRK zawierają wiele możliwości przydatnych w procesie świadczenia usług doradczych,
a więc mogą stanowić uzupełnienie czy wsparcie w realizacji zadań zawodowych pracowników Biur Karier. Omawiając idee, rozwiązania, obecną sytuację związaną
z wdrażaniem systemu będziemy dążyć do przedstawienia aktualnych zagadnień na temat uczenia się, możliwości zdobywania i potwierdzania kwalifikacji, projektowania ścieżek rozwoju, efektywnego funkcjonowania na rynku pracy i innych.
Warsztat poprowadzą trenerzy Instytutu Badań Edukacyjnych, zaangażowani w projektowanie i wdrażanie Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji.
Warsztat odbędzie się online w dniu 8 lipca 2021 r (czwartek) w godz. 10.00-13.00.
Warsztat jest bezpłatny (współfinansowany ze środków UE w ramach projektu „Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji – etap 2”).
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o udziale w warsztacie.
Link rejestracyjny
Program warsztatu
Zgłoszenia przyjmujemy do 5 lipca 2021 r.
Szczegółowy program warsztatu w załączniku.
W przypadku braku zgłoszenia wymaganej liczby uczestników, organizator zastrzega sobie prawo do odwołania warsztatu.
Kontakt :
Ludwika Krasnodębska, tel. 22 241 71 61, email: l.krasnodebska@ibe.edu.pl
Czas
(Czwartek) 10:00 - 13:00
Miejsce
ONLINE