Specyfika sektora komunikacji marketingowej polega m.in. na tym, że kładzie się mniejszy nacisk na uzyskane przez pracowników wykształcenie i ukończenie przez nich edukacji formalnej, a jednocześnie uwzględnia się w rozwoju ich kompetencji udział edukacji pozaformalnej.
Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Komunikacji Marketingowej (SRK KM) pomoże w:
- diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych;
- adekwatnym doborze form rozwoju kompetencji;
- projektowaniu programów szkoleniowych;
- określaniu celów szkolenia za pomocą efektów uczenia się;
- porównywaniu poszczególnych kursów i szkoleń oraz przeprowadzaniu ich ewaluacji.
Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Komunikacji Marketingowej może być:
- źródłem informacji o wymaganych kwalifikacjach w sektorze;
- przydatnym narzędziem do tworzenia programów edukacyjnych;
- pomocą w budowaniu i rozwoju zespołu, określeniu luk kompetencyjnych i potencjału pracowników;
- narzędziem ułatwiającym przeprowadzenie oceny pracowników i sporządzenie opisu stanowiska pracy.
>>> zapraszamy do lektury: Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Komunikacji Marketingowej (SRK KM)
#FunduszeUE