Spotkania przeznaczone są dla przedstawicieli podmiotów, które uzyskały uprawnienia do certyfikowania oraz tych, które przygotowują się do roli instytucji certyfikującej w ZSK, czyli złożyły lub zamierzają złożyć stosowny wniosek w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji.
Celem spotkań jest przekazanie praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania się do nadawania kwalifikacji, w tym zaprojektowania walidacji od strony merytorycznej i organizacyjnej, a także przedstawienie innych obowiązków i zadań dla IC.
Wydarzenie zaplanowano jako cykl 3 odrębnych spotkań (każde z własną rekrutacją), obejmujących następujące tematy:
- uzyskiwanie uprawnień, obowiązki i zadania IC oraz formularze do sprawozdawczości IC (19.03.2024, godz. 9.30-12.30);
- projektowanie walidacji (9.04.2024, godz. 9.30-12.30);
- narzędzia walidacji (23.04.2024, godz. 9.30-12.30).
Podczas najbliższego webinaru, „Uzyskiwanie uprawnień, obowiązki i zadania IC, sprawozdawczość IC” (19 marca 2024 r., wtorek, godz. 9.30-12.30), postaramy się odpowiedzieć m.in. na następujące pytania:
- jaka jest procedura uzyskiwania uprawnień do certyfikowania?
- jakie są ustawowe obowiązki instytucji certyfikującej?
- w jaki sposób można realizować zadania instytucji certyfikującej?
- jakie są obowiązki sprawozdawcze IC?
Zapraszamy nie tylko osoby odpowiadające merytorycznie za przebieg walidacji w danym podmiocie, ale też te, które znają rozwiązania i możliwości organizacyjne/ finansowe/ kadrowe w organizacji.
Aby wziąć udział w wydarzeniu należy zarejestrować się do 15 marca 2024 r. pod linkiem:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSft6Cab1HTChvGclQEhGNLTGUR8iGYzxxd-xhTokuCvjjoobA/viewform