AKTUALNOŚCI Kwalifikacje a potrzeby uczących się dorosłychCzytaj więcej Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Przetwórstwa ŻywnościCzytaj więcej Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Cyberbezpieczeństwa (SRK CYBER)Czytaj więcej Analiza rozwiązań stosowanych w Irlandii i na Malcie w obszarze potwierdzania kompetencji na poziomie 1...Czytaj więcej Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Komunikacji Marketingowej (SRK KM)Czytaj więcej Dlaczego istotne jest, by kwalifikacje rynkowe i walidacja były dostępne dla osób z niepełnosprawnościami?Czytaj więcej Jak przygotować i przeprowadzić walidacjęCzytaj więcej Umiejętności nauczycieli edukacji formalnej w świetle Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 a prestiż zawodu nauczycielaCzytaj więcej Kwartalnik ZSK 3/2023Czytaj więcej Model dla podmiotów zewnętrznego zapewniania jakościCzytaj więcej Uwarunkowania uczenia się w dorosłości. Raport z badania “Uczenie się dorosłych Polaków”Czytaj więcej Kwartalnik ZSK 2/2023Czytaj więcej O wpisywaniu do ZRK kwalifikacji nadawanych po studiach podyplomowych. Krok po krokuCzytaj więcej Kwartalnik ZSK 1/2023Czytaj więcej Nie tylko doświadczenie i kompetencje miękkieCzytaj więcej Edukacja i kwalifikacje wobec wyzwań innowacyjności na przykładzie sektorów motoryzacji i przemysłu chemicznegoCzytaj więcej Jak opisać kwalifikację rynkową i zaprojektować dla niej walidację? PrzewodnikCzytaj więcej Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Gospodarki Wodno-Ściekowej, Rekultywacji i RemediacjiCzytaj więcej Małe miasta wobec wyzwań idei uczenia się przez całe życieCzytaj więcej Ścieżki edukacyjne uczących się dorosłych w PolsceCzytaj więcej Umiejętności nauczycieli w kontekście potrzeb nowoczesnej edukacjiCzytaj więcej Kwartalnik ZSK 4/2022Czytaj więcej Opiekuję się – pracuję. NarzędziownikCzytaj więcej Zapotrzebowanie na cyfrowe poświadczenia w standardzie Open BadgesCzytaj więcej