Materiał pomocniczy dla osób opisujących kwalifikacje i ekspertów dokonujących porównania efektów uczenia się wymaganych dla danej kwalifikacji z wymaganiami poziomów Polskiej Ramy Kwalifikacji. W publikacji wykorzystano opracowania robocze powstałe w ramach realizowanego przez IBE projektu „Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania krajowych ram kwalifikacji i krajowego rejestru kwalifikacji na rzecz uczenia się przez całe życie”.
Pobierz publikację w języku polskim (PDF, 389 KB)
Podobne wpisy:
- Przypisywanie poziomu PRK do kwalifikacji. Edycja II (2020)
- Sektorowa Rama Kwalifikacji Usług Rozwojowych (SRK UR)
- Raport referencyjny. Odniesienie polskiej ramy kwalifikacji na rzecz uczenia się przez całe życie do europejskiej ramy kwalifikacji (2013)
- Ramy kwalifikacji, ECTS i ECVET dla uczenia się przez całe życie
- Od kompetencji do kwalifikacji − diagnoza rozwiązań i praktyk w zakresie walidowania efektów uczenia się (2013)