Jak pod względem prawnym kształtują się systemy kwalifikacji w Austrii, Francji, Irlandii, Wielkiej Brytanii oraz na Malcie, czyli w krajach, które jako pierwsze zaprezentowały swoje raporty referencyjne? Jakie akty prawne regulują tak różne systemy edukacji? W jakim stopniu Zalecenie Parlamentu i Rady w sprawie europejskich ram kwalifikacji z 2008 r. wpłynęło na prawo wybranych państw Unii?
Pobierz publikację w języku polskim (PDF, 386 KB)
Pobierz publikację EPUB w języku polskim (EPUB, 1,4 MB)
Podobne wpisy:
- Zapewnianie jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji (2014)
- Raport referencyjny. Odniesienie polskiej ramy kwalifikacji na rzecz uczenia się przez całe życie do europejskiej ramy kwalifikacji (2013)
- Walidacja efektów uczenia się uzyskanych poza systemem edukacji formalnej jako nowe wyzwanie dla polityki na rzecz uczenia się przez całe życie (2014)
- Propozycja metody określania poziomu kwalifikacji (2014)
- Propozycje zasad współpracy z interesariuszami (2015)