>>>>> Moje Portfolio
Zajęcia rozpoczęły od przedstawienia kontekstu, jakim są wyzwania współczesnego rynku pracy oraz konieczność uczenia się przez całe życie.
Prowadzący podkreślili znaczenie kompetencji oraz potrzeby zbierania dowodów na ich posiadanie. Opowiedzieli też o założeniach metody Design Thinking. Następnie młodzież przy użyciu metody tworzyła prototypy aplikacji mobilnej, która byłaby atrakcyjna i spełniałaby potrzeby ich grupy
wiekowej, jeśli chodzi o porządkowanie i gromadzenie dowodów na posiadanie kompetencji.
Joanna Grzeszczak (ekspertka ds. walidacji) i Łukasz Budzynowski (ekspert kluczowy ds. wdrożenia, utrzymania i rozwoju systemów informatycznych) prowadzili obserwację przebiegu części warsztatowej, zadawali pytania uczestnikom/uczestniczkom, odpowiadali na pojawiające się pytania.
Wszyscy wspólnie z uczestnikami/uczestniczkami seminarium pracowali nad kształtem powstającej w IBE aplikacji mobilnej, tak by spełniała oczekiwania młodych odbiorców i uwzględniała ich realne potrzeby.
Serdecznie dziękujemy uczniom i uczennicom:
- Technicznych Zakładów Naukowych im. gen. Władysława Sikorskiego w Częstochowie;
- Zespołu Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. Władysława Reymonta w Częstochowie;
- II Liceum Ogólnokształcące im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Rybniku.
Wasze zaangażowanie, inspirujące spostrzeżenia, innowacyjne pomysły i kreatywność były (i są) dla nas bezcenne.
Warsztaty prowadziły: Katarzyna Pałęcka (trenerka), Karolina Kurek-Hauzer (trenerka), oraz ekspertki: Barbara Fijałkowska (główna ekspertka ds. uczenia się przez całe życie), Roksana Pierwieniecka (główna ekspertka ds. walidacji).
#FunduszeUE