luty 2021
Szczegóły spotkania:
Webinar dedykowany jest dla osób zainteresowanych daną tematyką, a w szczególności dla doradców zawodowych i innych pracowników wspierających rozwój edukacyjno-zawodowy (pracownicy np.: WUP, PUP, OHP, agencji pracy, agencji rekrutacyjnych,
Szczegóły spotkania:
Webinar dedykowany jest dla osób zainteresowanych daną tematyką,
a w szczególności dla doradców zawodowych i innych pracowników wspierających rozwój edukacyjno-zawodowy (pracownicy np.: WUP, PUP, OHP, agencji pracy, agencji rekrutacyjnych, działów zarządzania zasobami ludzkimi, poradni psychologiczno – pedagogicznych).
Podczas webinaru zostanie przedstawiona idea uczenia się przez całe życie (Lifelong Learning) oraz rozwiązania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK)
i Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (ZRK) dla możliwości rozwoju zawodowego. Zaprezentowane zostaną funkcjonalności ZRK i możliwości wykorzystania rejestru w praktyce. Omawiając idee, rozwiązania, obecną sytuację związaną
z wdrażaniem systemu będziemy dążyć do przedstawienia aktualnych zagadnień na temat uczenia się, możliwości zdobywania i potwierdzania kwalifikacji, projektowania ścieżek rozwoju, efektywnego funkcjonowania na rynku pracy
i innych.
Webinar poprowadzą trenerzy Instytutu Badań Edukacyjnych, zaangażowani
w projektowanie i wdrażanie Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji.
Osoby zainteresowane udziałem w webinarze proszę o przesyłanie swoich zgłoszeń na adres mailowy: l.krasnodebska@ibe.edu.pl do dnia 15 lutego 2021 r.
Program do pobrania
Kwestie organizacyjne:
- udział w wydarzeniu jest bezpłatny;
- osoby zarejestrowane otrzymają e-maila z potwierdzeniem rejestracji i danymi do logowania
- webinar będzie rejestrowany – jedynie w celu ew. monitoringu, kontroli czy audytu
- w przypadku braku zgłoszenia wymaganej liczby uczestników, organizator zastrzega sobie prawo do odwołania webinaru
Kontakt:
Ludwika Krasnodębska l.krasnodebska@ibe.edu.pl
Webinar realizowany jest w ramach projektu pt. „Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (etap 2)”.
Czas
(środa) 10:00 - 13:00
Miejsce
Webinar